FF tackar avgående styrelseledamöter och önskar alla en trevlig sommar

Bland årets nior som nu går ut från Sturebyskolan befann sig vår ordförande Helena Kettner Rudbergs tonåring. Helena kommer därför att avgå som ordförande för Sturebyskolans Föräldraforum. Eftersom Helena inte har möjlighet att delta på FFs möten i höst så vill vi tacka henne på detta sätt. Helena har på ett utmärkt och klokt sätt skött ordförandeskapet i Föräldraforum. Hon har lagt ner mycket engagemang och arbete, inte minst i lokalfrågan. Vi tackar Helena för hennes tid som ordförande och önskar lycka till i framtiden.   Vi passar också på att tacka en annan avgående styrelseledamot, Maria Lundberg. Maria kommer att i slutet på sommaren flytta till Indien. Vi önskar henne lycka till med det nya äventyret och tackar för den här tiden i FF.
helenaochmariaweb

Ha en jättehärlig sommar allihop!

Sturebyskolans Föräldraforum