Aftonbladets skolgranskning – vad tycker du?

Just nu kör Aftonbladet en öppen granskning av den svenska skolan, Skolgranskningen. Troligtvis Sveriges största livegranskning.

Vill du tycka till om Sturebyskolan? klicka dig in på Aftonbladet och skriv en rad.

Skolgranskningen är en granskning av skolan som sker direkt via webben. Här har du chansen att göra din röst hörd om skolan. Tanken är att ge full insyn i varje process, idé och problemställning, kan få hjälp av de som förstår anledningen till skolraset bäst – lärare, elever, föräldrar.

En möjlighet att syna skolan i sömmarna så att den svenska skolan kan bli bäst i världen igen. Har du förslag, information eller idéer på vad Aftonbladet borde kolla närmare på eller hur deras granskning kan göras bättre, skicka ett meddelande.