Årsmöte 4 oktober

Du missar väl inte föräldraforums årsmöte i lärarrummet den 4 oktober kl 19.00.

Första timmen är rektor Lars Ljungman med på mötet och svarar på frågor.

Några frågor som står på agendan är

1.Hur är det med Sturebyskolans medverkande i samverkansforum (polis, soc, andra rektorer medverkar föra att ha områdesinfo) kommer detta att prioriteras framöver? vår skola är inte representerad sedan en tid…

2.Framtida Sturebyskolan vision 2015, hur ser den ut? hur stor skola har vi då?

3.Skolbarnomsorgen; 6 års till 12 års ålder, vilken kvalité vill Sturebyskolan ha?

Kom och gör din röst hörd, och påverka situationen för ditt barn på skolan.

Dagordningen

Verksamhetsberättelse

Välkomna!

1 svar på ”Årsmöte 4 oktober

1. Marina Inläggsförfattare

Har du en fråga som du vill att vi tar upp i forumet? Skriv en kommentar här, e-posta frågan till ordförande, eller annan i styrelsen eller kom själv till mötet och berätta. Våra möten har under senare tid startat med information från och till rektorn och är du med på mötet har du chansen att ställa frågan direkt till rektorn, om du vill.

Kommentarer är stängda.